Продавець DEVILON розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2026 відгуків

DEVILON

+380 (68) 182-20-20
+380 (73) 182-20-20
Lifecell
+380 (95) 182-20-20
Vodafone

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару. Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно. Умови повернення для товарів належної якості Повернення різних товарів контролюється законом «Про Захист прав споживачів». Відповідно до ст.9 клієнт може здійснити обмін якісної продукції непродовольчого типу. Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню, регулюється постановою КМУ. Товари належної якості Згідно з українським законодавством, у цьому переліку відсутня продукція, включена до списку товарів, які не підлягають поверненню. Обміняти чи повернути вдасться ті товари, які споживач ще не використовував. Товари неналежної якості Повернення продукції, що була у вжитку, неможливе. Але винятком із правил є наявність заводського браку. Відповідно до ст. 8 Закону «Про захист прав споживача» продавець зобов'язаний прийняти товар належної якості, задовольняючи вимоги покупця. Доставка всіх товарів здійснюється за рахунок продавця. Терміни повернення Повернення товарів, що раніше не використовувалися покупцем, здійснюється протягом 14 днів. Якщо з моменту покупки минуло від 2 тижнів, повернення здійснюється виключно за гарантією. Порушення прав споживачів із боку продавця Покупець має право звернутися за допомогою до Державної служби України з питань захисту споживачів на адресу проживання, прописки. Всі контакти територіальних органів наведені за посиланням: https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani. При зверненні достатньо подати письмову заяву. У разі електронного звернення потрібно буде заповнити запропоновану форму: https://consumer.dpss.gov.ua/e-form. Хто платить за товар? Відповідно до норм ч. 5 ст. 12 Закону № 1023 та п. 1.10 Правил № 103 (Правила продажу товарів), усі витрати, що стосуються повернення товару, сплачує продавець. Однак це стосується всіх товарів, включених до списку тих, що підлягають поверненню, а отже, не були раніше у використанні. Як оформити повернення? Для повернення потрібно звернутися за адресою: вул. Героїв полку Азов 8, м. Київ Повернення для інших населених пунктів України, здійснюється за допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта». Повернення коштів Отримати кошти ви зможете протягом 7 днів з дати отримання товару продавцем. Щоб зробити обмін або повернення зв'яжиться з нами за тел. +380965701010

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner